Мой профиль
Войти/Регистрация

WARRANTY

Обратный звонок

Гарантийные обязательства

Компания СИДЖИ ИНТЕРНЕШНЛ соблюдает гарантийные обязательства перед покупателями.

Гарантийные обязательства сохраняют свою силу только при соблюдении следующего:

I.         ЗАГАЛЬНІ УМОВИ

1. Гарантійними випадками є фізичні дефекти, які виникли через заводський брак (дефекти виробничих матеріалів і / або конструкції), які не дають можливості подальшої експлуатації шини за призначенням.

1.2. Гарантія розповсюджується лише на кінцевого покупця (споживача). 

1.3. При купівлі шин СЕАТ, на кожну окрему  шину видається гарантійний поліс, в якому зазначається дата продажу, реквізити Покупця та Продавця, та тип техніки (транспортних засобів) на які можливо експлуатація зазначеної шини, у випадку порушення відповідних умов гарантійні умов (гарантія) на шини не розповсюджується.

2. Гарантійний термін на шини - 1 рік від покупки (гарантії не поширюються на шини, зроблені більш ніж 5 років тому, рахуючи від дати виробництва), при  цьому знос не повинен бути більшим 10%.

2.1. Гарантійний термін на шини СEAT сім  років на радіальну конструкцію та п’ять років на діагональну конструкцію з моменту виробництва (дата виробництва зазначена на кожній шині).

3. Протягом 14 календарних підлягають заміні тільки шини, які не були в експлуатації або якщо під час шиномонтажу був виявлений явний брак заводу-виготовлювача (тобто гума не балансується, при накачуванні з'являються явні дефекти). Покупець має право обміняти тільки шини, що не були у вжитку і збережений їх товарний вигляд. 

4. Обов’язковою умовою є наявність товарного чека (товарної накладної, касового чека) на шини. 

5. Для розгляду заявки на гарантійну заміну необхідно:

а) доставити на точку продажу гарантійну шину та транспортний засіб (вантажний, легковий, самохідний та інше), на яке вона була встановлена;

б) надати розрахунковий документ, який підтверджує покупку шин, а також супутню їм гарантійну карту; 

в) оформити претензію шляхом подачі заяви в письмовій формі; 

г) надати транспортний засіб, на якому використовувалася шина, для перевірки технічного стану на вимогу представника продавця або виробника.

6. Рішення фахівця виробника про визнання або не визнання заявленого дефекту гарантійним випадком остаточне і оскарженню не підлягає.

7. Розгляд заявки на гарантійну заміну відбувається в термін до 45 робочих днів з моменту прийняття заявки Постачальником. При цьому Постачальник здійснює перевірку якості продукції.

8. Шини зі зрізаним або пошкодженим (нечитабельним) DOT-номером, шини після ремонту, вторинного нарізання протектора, наварювання, а також шини, при зносі понад 10 %, гарантійній заміні не підлягають.

9. Гарантійної заміни не підлягають, шини, пошкоджені в результаті:

а) неправильного транспортування, зберігання і неправильної експлуатації, деформації унаслідок надмірного/ недостатнього тиску, ударів і впливу хімічних речовин, а також впливу агресивного навколишнього середовища, пожежі, аварії та інше;

б) використання не за призначенням та/або якщо використання не відповідало технічним параметрам даної шини і / або транспортного засобу, на якому вона або вони були встановлені; 

в) неправильного монтажу або демонтажу шини, нерегулярний знос або поломка в результаті використання невідповідного/ пошкодженого / відремонтованого обода, перекосу, неправильної збірки коліс, обертання шин; 

г) перевантаження транспортного засобу (перевищення допустимого рівня навантаження на шину і/ або допустимого навантаження на вісь, визначених виробником транспортного засобу); 

д) перевищення швидкісного режиму і/або застосування неправильної техніки керування транспортним засобом (наприклад: раптове гальмування, прискорення, їзда з заблокованими колесами та інше);

е) використання несправного транспортного засобу при зміненої геометрії рами і осей, розбалансування коліс, зламаних або пошкоджених бортів, пошкоджених амортизаторах і т.п., несправною гальмівною системою, а також при несправних системах ABS, EBS, ASR, ESP;

ж) використання шин з неправильним внутрішнім тиском (дуже високим або дуже низьким);

з) експлуатації транспортного засобу в екстремальних дорожніх та погодних умовах, яке призвело до надмірного зносу, а також використання покришок в спортивних змаганнях або в інших заходах, які мають ознаки спортивного змагання та інших несанкціонованих дій;

к) швидкого і нерівномірного, а також гребенчатого зносу протектора, а також використання шин з технологією ROF (безпечні після проколу шини) на автомобілях, не обладнаних датчиками тиску в шинах; 

л) того, що пошкоджене стан шин є прямим результатом зміни їх структури (наприклад, ремонту, виконаного третьою стороною); 

м) природного процесу старіння гуми;

н) того, що шини/камери, обідні стрічки були модифіковані будь-яким додатковим матеріалом, після того як вони покинули завод-виробник;

о) якщо в процесі експлуатації виникли: вібрації, стукіт, різного роду незручності під час їзди, нерівності, здуття на боковині в разі зносу протектора більш ніж на 10%;

п) пошкодження викликані недбалим поводженням, зловживанням або невідповідністю сусідніх  шин, перекосом, розгоном, неправильним накачуванням, неправильною експлуатацією транспортного засобу, перевищенням скорості, перевантаженням, неправильним ремонтом, вставки герметика або витоку палива і т.д.

10. Виробник не відповідає за втрату часу і/або тимчасову несправність транспортного засобу, а також незручності, пов'язані з розглядом рекламаційної заявки.

11. При гарантійному випадку покупцеві необхідно пред'явити претензію (заявку) в письмовому вигляді з додатком документа, що підтверджує факт покупки шини. Претензії не приймаються в наступних випадках: якщо, типорозмір шини не відповідає стандартній комплектації, встановленої заводом-виробником, а також якщо експлуатація шини проводилася з порушенням рекомендацій; якщо шини, пошкоджені через неправильний монтаж, демонтаж, несправне технічний стан транспортного засобу, поріз, неправильний ремонт шин); якщо шини зберігалися неправильно або термін їх зберігання перевищив 3 роки. Брак, виявлений в ході експлуатації автомобільних шин, приймається в якості рекламації після позитивного висновку фахівця Постачальника. 

II.        ПРИНЦИПИ РОЗРАХУНКІВ КОМПЕНСАЦІЇ ШИН

12. Після розгляду рекламаційної заявки і прийняття позитивного рішення, компенсація недопробігу відбувається шляхом надання додаткової знижки на придбання наступної шини.

Розрахунки компенсації D = (С / В) * А, де:

A - вартість нової шини;

B - заводська глибина протектора (NSK);

C - фактична глибина протектора;

D - обсяг компенсації.

III.     ОСНОВНІ ПРАВИЛА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ШИН

13. На транспортний засіб необхідно встановлювати шини відповідно до специфікації, як зазначено в інструкції для експлуатації транспортного засобу. Монтувати шини на осі транспортного засобу строго одного типу (розмір, індекс навантаження, індекс швидкості, конструкція, малюнок протектора). На транспортних засобах з повним приводом необхідно використовувати однакові шини (розмір, індекс навантаження, індекс швидкості, конструкція, малюнок протектора).

14. Колеса в зборі з шиною необхідно балансувати і перевіряти тиск в шинах, як при установці нової шини, так і в процесі експлуатації, не рідше, ніж через кожні 1000 км. Ця процедура забезпечить комфорт і безпеку їзди, а також, скоротить знос елементів ходової частини автомобіля.

15. Робити періодичну ротацію, тобто зміни позиції покришок на транспорті (не рідше ніж 10-15 тис. км), що дозволяє забезпечити оптимальне зношування шин.

16. Рекомендується вимірювати тиск в шинах не рідше, ніж один раз в два тижні і кожен раз перед довгим подорожжю. Перед перевіркою тиску необхідно дати шинам охолонути.

17. При виборі шин для транспортного засобу необхідно дотримуватися рекомендації виробника транспортного засобу. Таку інформацію можна знайти в інструкції для експлуатації транспортного засобу. Виробники шин і транспортних засобів рекомендують монтувати і демонтувати шини тільки в спеціалізованих сервісах. З метою безпеки рекомендується завжди дотримуватися правил дорожнього руху, які діють в Україні, і не перевищувати допустимий швидкісний режим.

IV. ЗБЕРІГАННЯ ШИН

18. Шини необхідно зберігати в чистому вигляді, в сухому місці, без потрапляння на них прямих сонячних променів; берегти від впливу озону, їдких речовин або нафтопродуктів. Шини, змонтовані на диски, зберігаються в підвішеному стані на гаках або покладеними одна на іншу (не більше 2 шин), щоб уникнути деформацій. Правильне обслуговування шин забезпечує їх безаварійну експлуатацію і максимальний пробіг.

19. Увага!!! Якщо шина була встановлена на автомобіль (транспортний засіб та інше), то незалежно від пробігу, заміна шини можлива в разі визнання того факту, що дефект виник з вини заводу-виготовлювача. Що можливо тільки після дослідження шини Постачальника.